چشم انداز تولید Deloitte 2020

در حالی که خطر رکود اقتصادی جهانی رو به رشد است ، صنعت تولید صنعتی در سال ۲۰۲۰ با چشم اندازی چالش برانگیز روبرو شد و با تنش های تجاری ، رشد خاموش کار ، بی ثباتی زنجیره تأمین و کمبود استعداد ماهر روبرو شد. با این حال ، با وجود این سرپیچها ، رهبران صنعت به سرعت استراتژی های مقابله ای را توسعه می دهند – نه تنها برای طوفان طوفان تولید ، بلکه به رغم آن شکوفا می شوند.

پل ولنر ، رهبر تولید محصولات صنعتی و ساخت و سازهای Deloitte ، در چشم انداز صنعت ساخت ۲۰۲۰ در بینش در مورد این موضوعات و موضوعات دیگر اشتراک دارد. نکات برجسته اصلی شامل موارد زیر است:

واگذاری سرمایه گذاری: تولیدکنندگان در حال تغییر و تحول در بازارهای اصلی و مشتریان هستند تا خانه های خود را به دست آورند ، زیرا بازارهای مالی به طور فزاینده ای تمرکز خود را در مشاغل اصلی نسبت به تنوع رقم می زنند. پیش بینی می شود که در سال ۲۰۲۰ حجم معاملات معامله و M کمتر باشد ، اما معاملات با ارزش بالاتر برای کسانی که اتفاق می افتد است.
ساختن عضله دیجیتالی: ادامه ابهامات تجاری ، تولید کنندگان را به سمت ارزیابی مجدد زنجیره تامین و شبکه های توزیع خود در سال ۲۰۲۰ سوق می دهد. برای ایجاد انعطاف پذیری در شبکه های خود ، بسیاری از آنها در حال افزودن فناوری های دیجیتالی هستند (به عنوان مثال هوش مصنوعی و روباتیک که باعث افزایش دید و شفافیت می شوند) که آنها را قادر می سازد به آنها پاسخ دهند. تهدیدات یا فرصتهای مبتنی بر بازار و تولید و منابع انعطاف پذیر در صورت لزوم. رهبران کارخانه هوشمند همچنین برای تأمین بهره وری با تامین کنندگان ، کانال ها و مشتریان همکاری می کنند.
 انجام کار خوب است: بیش از ۲۵٪ از تولید کنندگان تعهد واقعی را برای بهبود جهان ابراز داشته اند ، از جمله ارزیابی چگونگی منابع انرژی تجدید پذیر می تواند به تحقق اهداف پایداری کمک کند. و انجام خوب می تواند نتیجه نهایی را بهبود بخشد: ۴۰٪ از افرادی که این تعهد را ابراز داشتند می گویند ابتکار عمل CSR به آنها کمک کرده است تا جریان های جدید درآمد ایجاد کنند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *