۵ تولید کننده برتر موتور الکتریکی در جهان ۲۰۱۹

بیش از ۳۰۰ میلیون موتور برقی در زیرساخت ها ، ساختمان های بزرگ و صنایع در سطح جهان استفاده می شود. سالانه بیش از ۳۰ میلیون موتور فقط برای مقاصد صنعتی فروخته می شوند. در زمانی که بحث ها به کاهش انتشار رسیده است ، تولید کنندگان موتور الکتریکی در حال نوآوری و برهم زدن بازار جهانی هستند.

با تقاضای زیاد برای موتورهای برقی ، بسیاری از محصولات پر رونق هستند. به عنوان مثال ، رشد در بازار موتورهای برقی همزمان است که می تواند تا سال ۲۰۲۱ انتظار افزایش چند میلیارد دلاری داشته باشد.

در زیر به معرفی این ۲۰ شرکت برتر الکتروموتور در دنیا خواهیم پرداخت با ما همراه باشید:

الکتروموتور زیمنس

۱) نام کارهایی که این مهندس برق انجام نمی دهد ، ساده تر است. از فن آوری های ساختمانی و تجهیزات اتوماسیون برای تولید کنندگان و شرکت های ساختمانی گرفته تا سیستم های تصویربرداری و تشخیصی بیمارستان ها و موتورهای برقی برای اهداف صنعتی و تحرک ، به نظر می رسد که زیمنس در همه جا وجود دارد. زیمنس از زمان تأسیس بیش از ۱۵۰ سال پیش توسط یک کارآفرین بینایی ، به یکی از تولید کنندگان پیشرو در زمینه موتورهای الکتریکی در جهان تبدیل شده است.

کسب و تحولات استراتژیک: هدف این شرکت طراحی مجدد فناوری موتور الکتریکی از سطح زمین جهت استفاده در وسایل نقلیه برقی است. سال گذشته رولز رویس ، زیمنس و ایرباس مشاركتی را ایجاد كردند كه هدف آن توسعه یك تظاهرات كننده پرواز نزدیك مدت است كه گامی اساسی در پیشران هیبریدی-برقی برای هواپیماهای تجاری خواهد بود. در کنار این ، اخیراً زیمنس با Alstom ، یک شرکت چند ملیتی فرانسوی ، همکاری کرد تا تجارت تحرک خود (از جمله درایوهای کششی راه آهن) را با Alstom درآید.

الکتروموتور توشیبا

۲) توشیبا ، تولید کننده و ارائه دهنده راه حل های متنوع در جهان ، در سال ۱۹۷۰ وارد صنعت موتورهای الکتریکی شد و از آن زمان به بعد یک سنت برجسته در تولید برخی از قابل اطمینان ترین ، قوی ترین موتورهای برقی در بازار جهانی ایجاد کرده است. این شرکت طیف گسترده ای از موتورهای ولتاژ کم و متوسط را ارائه می دهد که استانداردهای جدیدی را در کارایی شدید و دوام بالا تنظیم می کنند.

کسب و تحولات استراتژیک:
در ماه مه ۲۰۱۳ ، شرکت توشیبا بین المللی شرکت Elettra Technology Inc. ، تولید کننده موتورهای برقی صنعتی مستقر در همیلتون را به دست آورد. این نخستین شرکت دستیابی به شرکت توشیبا در تاریخ خود بود. پنج سال پس از کسب ، تجارت جدید Toshiba Industrial Products Canada Canada با تولید موتور الکتریکی بزرگتر و پیشرفته تری در یک مرکز بازسازی شده ۶۳،۰۰۰ فوت مربع تولید می کند.

الکتروموتور ABB

۳) با ادامه تاریخچه نوآوری های فناوری در طول ۱۳۰ سال ، ABB به یک رهبر جهانی در محصولات برق ، اتوماسیون صنعتی و شبکه های برق ، روباتیک و حرکت تبدیل شده است. این شرکت در بخش های خدمات ، صنعت و حمل و نقل و زیرساخت ها در سطح جهان به مشتریان خدمات می دهد. سال ۲۰۱۷ برای ABB یک سال گذار بود ، زیرا این شرکت در راستای استراتژی سطح بعدی خود ، مجموعه کارها و عملکردهای خود را تقویت و کارآمدتر کرد ، و بیشتر بر روی طرحی که از سال ۲۰۱۴ آغاز شد ، اجرایی شد.

کسب و تحولات استراتژیک:
ABB کسب B&R خود را در سال ۲۰۱۷ ، یکی از بزرگترین ارائه دهنده راه حل های اتوماسیون ماشین و کارخانه ، به پایان رساند. علاوه بر این ، در ماه سپتامبر ، این شرکت قرارداد برای به دست آوردن GE Industrial Solutions ، تجارت راه حل های برقی سازی GE را امضا کرد که انتظار می رود موقعیت جهانی خود را در زمینه برق سازی تقویت کند و همچنین دسترسی خود را به بازار آمریکای شمالی گسترش دهد. علاوه بر این ، به عنوان بخشی از استراتژی سطح بعدی خود ، نام تجاری کاملاً متعلق به Baldor Electric در تاریخ ۱ مارس ۲۰۱۸ به ABB تغییر نام داد.

Nidec Motor

۴) Nidec Motor پیشرو در ژاپن تولید کننده موتورها و تجهیزات کنترل برای مصارف صنعتی ، لوازم خانگی و کالاهای مصرفی است. این شرکت دارای چندین پایگاه تولید و فروش در چین ، مکزیک ، آمریکا و انگلیس است. نیدک در حال ایجاد یک بستر رشد جدید با تمرکز عمده در مشاغل تجاری و صنعتی است.

کسب و تحولات استراتژیک:
در فوریه ۲۰۱۷ ، شرکت نیدک اعلام کرد که کسب پیش از این اعلام شده در زمینه تولید برق ، موتورها و درایوهای شرکت امرسون برقی را به اتمام رسانده است. کسب و کار اکتسابی دارای پایه و اساس تجاری محکم ، برند قدرتمند و مشتری عالی است ، به طور عمده در شمال. آمریکا و اروپا. علاوه بر این ، این شرکت موافقت کرده است که یک سرمایه گذاری مشترک با خودروساز فرانسوی Groupe PSA ایجاد کند و ۲۶۱ میلیون دلار آمریکا برای تولید موتور الکتریکی در فرانسه برای توزیع جهانی و داخلی سرمایه گذاری کند.

راکول

۵) راکول در سال ۱۹۰۳ با سرمایه گذاری اندک هزار دلار آمریکا تاسیس شد. از آن زمان ، تأمین اتوماسیون صنعتی آمریکایی ثابت کرده است که یک داستان موفقیت است و به یکی از رهبران جهانی در فناوری اتوماسیون تبدیل شده است. طی یک دهه گذشته ، سرمایه گذاری های آن در جهانی سازی و فناوری به آن اجازه داده است تا بازار مورد نظر خود را به بیش از ۹۰ میلیارد دلار گسترش دهد.

کسب و تحولات استراتژیک:
در سپتامبر سال ۲۰۱۶ ، Rockwell Automation ، Maverick Technologies ، یکپارچه ساز سیستم پیشرو را بدست آورد ، که به این شرکت کمک کرد تا تخصص خود را در برنامه های کلیدی دسته ای بهبود بخشد. این شرکت همچنین ، محصولات اتوماسیون کنترل ، ارائه دهنده پیشرو در بخش های نازک متمرکز مشتری ، دسک تاپ از راه دور و مدیریت نرم افزار سرور را به دست آورد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *