تولید کنندگان برتر فن در چین ۲۰۲۰

امروزه ، تهویه هوا برای بسیاری از افراد یک ضرورت محسوب می شود. از این گذشته ، برخی از افراد در مکانهایی زندگی می کنند که مستعد شرایط آب و هوای گرم هستند و به همین دلیل به وسیله ای نیاز دارند که بتواند خانه آنها را خنک و راحت کند. اما برای اینکه تهویه هوا واقعاً کار خود را انجام دهد ، باید در همه شرایط در بهترین شرایط قرار داشته باشد. برای اینکه تهویه مطبوع در بهترین شرایط باشد ، اجزای فردی آنها نیز باید کامل باشد. از بین این مؤلفه ها ، یکی از مواردی که نیاز به توجه ویژه دارد موتور فن است.

پنکه موتور چیست؟


به بیان ساده ، موتور فن کندانسور تهویه هوا وسیله ای است که هدف اصلی آن را برای جلوگیری از گرم شدن کمپرسور می باشد. به عبارت دیگر ، موتور فن خنک کننده فوق العاده گرم شده را که از طریق سیم پیچ های کندانسور واحد تهویه هوا حرکت می کند ، خنک می کند. این امر باعث خنک شدن خانه خواهد شد.

نگه داشتن موتور فن در بهترین شرایط بسیار باورنکردنی است. به این دلیل است که در صورت خرابی ، به سایر قسمتهای واحد نیز آسیب می رساند. و این سناریو بسیار ناامید کننده است زیرا به معنای هزینه های بیشتر برای تعمیر است. بنابراین ، برای جلوگیری از این امر ، داشتن فن های با کیفیت بالا یک امر ضروری است.

تولید کنندگان برتر فن در چین


از آنجا که مشخص شد موتورهای فن از اهمیت بالایی برخوردار هستند ، شما به عنوان یک حرفه ای HVAC باید اطمینان حاصل کنید که سیستم های تهویه مطبوع که به مشتریان خود ارائه می دهید دارای فن های بی عیب و کارآمد هستند. و برای انجام این کار ، ابتدا به یک تولید کننده معتبر یا تامین کننده عمده فروشی موتورهای فن نیاز دارید.

خوشبختانه برای شما ، تعداد زیادی از این تولید کنندگان یا عمده فروشان وجود دارد. فقط یک تن در چین می توانید پیدا کنید. بنابراین ، اگر شما یک حرفه ای HVAC در چین هستید و به یک سازنده موتور فن نیاز دارید ، در اینجا ده شرکت وجود دارد که می توانید آنها را بررسی کنید.

Changzhou Jiayi Electric


وب سایت: http://en.carlyi.com/

شرکت برق Changzhou Jiayi ، آموزشی ویبولیتین یک شرکت حرفه ای در زمینه تولید موتور است که طراحی ، تولید و فروش طیف گسترده ای از محصولات الکتریکی را در اختیار دارد. برخی از محبوب ترین آنها شامل سبک پنجره ، کابینت ، و فن های دیواری شکاف دار و سایر موتورهای تهویه مطبوع خانگی است. موتورهای تهویه مطبوع تجاری؛ موتور کوئل فن؛ و بیشتر.

این شرکت دارای تجهیزات پیشرفته تولید موتور و تجهیزات تست پیشرفته است. به همین دلیل ، آنها گواهینامه مدیریت کیفیت ISO9001 را گذرانده اند ، و محصولات آنها همچنین گواهینامه های CCC ، ISO9001 ، CE و RoHS را به دست آورده اند.

مرتبط: OEM کندانسور در چین

Nanhai SMT تولید برق


وب سایت: http://www.gdkrd.net/web/fa/main.asp

شرکت تولیدی الکتریکی نانای SMT ، آموزشی ویبولیتین شرکتی است که بیش از ۱۰ سال تجربه در طراحی و ساخت فن و فن موتورهای برقی دارد. به ویژه ، برخی از محصولاتی که این شرکت ارائه می دهد شامل موتورهای اگزوز ، موتورهای فن و میز ایستاده ، موتورهای فن جعبه ، موتورهای فن دیواری ، موتورهای سقفی سقفی مدار ، موتورهای فنهای صنعتی و بسیاری موارد دیگر است.

بیش از ۲۰۰ کارمند در کارخانه این شرکت وجود دارند و ظرفیت تولید کارخانه بیش از ۲۲۰۰۰ قطعه در روز است. این محصولات در هر دو مارک فروخته می شوند: نام تجاری KRD برای موتور سیم مسی و برند SMT برای موتور سیم آلومینیومی. همه این محصولات در سراسر جهان در دسترس هستند و در حال حاضر ، آنها به بنگلادش ، هند ، فیلیپین ، بنگلادش و بسیاری دیگر صادر شده اند.

تجارت الکترونیکی گوانگژو طلایی Hongfa


وب سایت: http://www.sunchonglic.com/index.html

شرکت بازرگانی الکترونیکی گوانگژو Golden Hongfa که در سال ۲۰۰۰ تأسیس شده است ، با مسئولیت محدود یک تولید کننده و صادر کننده حرفه ای است که به طراحی ، توسعه و تولید طیف گسترده ای از محصولات الکتریکی علاقه دارد. برخی از مواردی که این شرکت ارائه می دهد اینورترهای برق ، شارژرهای باتری ، سیستم های خورشیدی و انواع لوازم جانبی لوازم خانگی مانند قطعات ماشین لباسشویی ، قطعات تهویه مطبوع ، قطعات فن برقی ، قطعات یخچال و … است.

این شرکت محصولات خود را در سراسر جهان به مشتریان ارائه می دهد. در واقع ، در حال حاضر حدود ۹۰٪ از محصولات آنها به بیش از ۲۰۰ کشور و منطقه صادر شده است.

Changzhou Kangbao الکتروموتور


وب سایت: http://www.kb-motor.com/

شرکت Changzhou Kangbao الکتروموتور ، آموزشی ویبولیتین یک شرکت است که در زمینه طراحی ، تولید و فروش موتور تخصص دارد. این شرکت ۳۰،۰۰۰ متر مربع زمین و ۲۸۰ کارمند دارد. محصولات اصلی آنها شامل موتورهای القایی تک فاز و سه فاز برای انواع تهویه هوا ، تجهیزات هوادهی کریوژن ، واحد خنک کننده و تهویه و موارد دیگر می باشد.

این شرکت ظرفیت تولید سالانه ۱٫۵ میلیون موتور دارد. و این محصولات به کشورها و مناطق خارج از کشور چین ، مانند کالاهای موجود در آمریکا ، اروپا ، آفریقا و بقیه آسیا فروخته می شود.

کارخانه موتور نینگبو Yinzhou Hongli


وب سایت: http://www.hongli-nb.com/

Ningbo Yinzhou Hongli Motor Factory که در سال ۲۰۰۰ تأسیس شد ، یک شرکت خصوصی است که در زمینه تولید انواع مختلف موتورها و قطعات موتور تحت هدایت موتورهای قطب سایه دار و موتورهای فلزی چینی تخصص دارد. محصولات این شرکت به طور گسترده ای در سشوار ، بخاری ، تهویه هوا ، یخچال ، فریزر ، تجهیزات تهویه و موارد دیگر استفاده می شود.

با پوشش زمین ۵،۰۰۰ متر مربع ، کارخانه این شرکت ظرفیت تولید سالانه ۱۰ میلیون واحد را دارد. این محصولات در سراسر جهان در دسترس مشتریان است.

Ningbo Hairong واردات و صادرات


وب سایت: https://e-motor.en.made-in-china.com/

Ningbo Hairong Import & Export Co.، Ltd. یک شرکت است که به طور جدی در ساخت و بازاریابی موتورهای برقی ، گیربکس ، پنکه های محوری ، موتورهای فن ، پمپ های آب ، دمنده ها ، خازن ها ، سوئیچ ها ، ترموستات ها ، تایمر و قطعات تبرید مشغول فعالیت است.

همه این محصولات طبق استاندارد ملی و آیین نامه IEC کاملاً تولید می شوند و بنابراین گواهینامه های بی شماری نیز دریافت کرده اند. در حال حاضر ، محصولات Hairong نه تنها در چین بلکه در کشورها و مناطق در اروپا ، آمریکا و آسیای جنوب شرقی به فروش می رسد.

لوازم برقی Hangzhou Songpu


وب سایت: http://www.sunlifemotor.com/

تاسیس در سال ۱۹۹۲ ، Hangzhou Songpu شرکت لوازم الکتریکی ، آموزشی ویبولیتین یک شرکت تابعه کاملاً متعلق به شرکت ماشین آلات برقی ژجیانگ نیسیتی ، با مسئولیت محدود Nicety Electric در درجه اول در ساخت چهار سری از محصولات ، یعنی فن های الکتریکی کندانسور ، فن های رادیاتور ، دمنده و … تخصص دارد. مجامع تهویه مطبوع

به منظور طراحی بهترین محصولات ، آنالیز CAE / CAM با همکاری آکادمی تحقیقات علمی عمدتاً برای تجزیه و تحلیل مقاومت ساختاری دمنده انجام می شود. تجزیه و تحلیل سیالیت درون قالب قالب تزریق. و تحلیل میدان جریان تیغه باد. از همین حالا ، این شرکت توانایی تولید ۱ میلیون مجموعه انواع مختلفی از طرفداران را دارد. و این محصولات به بازار داخلی چین نیز فروخته می شود و به بیش از ۲۰ کشور و منطقه در جهان صادر می شود.

Jiangmen Nostop Electric


وب سایت: http://www.nostopmotor.com/

تاسیس در سال ۱۹۹۴ ، شرکت Jiangmen Nostop Electric ، آموزشی ویبولیتین یک شرکت تابعه کاملاً متعلق به شرکت گروه Lusituo ، آموزشی ویبولیتین است و یک طراح ، توسعه دهنده و تولید کننده حرفه ای در انواع موتورهای برقی کوچک است. محصولات اولیه این شرکت شامل موتورهای جهانی AC ، موتورهای قطب سایه دار AC ، موتورهای خازن AC ، موتورهای همزمان AC ، موتورهای روتور خارجی AC> سایر محصولات اولیه شامل بلوک های عبور جریان AC و DC ، موتورهای جاروبرقی AC و DC ، موتورهای جاروبرقی AC و DC موتورهای دنده ای سیاره ای AC و DC ، موتورهای آهنربای دائمی DC یا موتورهای بدون برس و دیگر موتورهای OEM.

محصولات این شرکت تقریباً تمام لوازم خانگی مانند دیگهای بخار دیواری آویز ، بخاری ، یخچال ، هواکش ، پنکه سقفی و سایر موارد را پوشش می دهد….

موتور برقی شانگهای Pinnxun


وب سایت: http://www.pinnxun.com/

Shanghai Pinnxun Electric Motor Co. Ltd. آموزشی ویبولیتین یک شرکت فناوری پیشرفته است که متعهد به تولید ، تحقیق و توسعه ، فروش و خدمات تجهیزات موتور و درایو است. محصولات اصلی این شرکت شامل موتورهای کم ولتاژ و پرقدرت ، موتورهای ولتاژ بالا ، موتورهای بزرگ همزمان ، توربین های بادی در مقیاس بزرگ ، ژنراتورهای هیدروژن و بسیاری دیگر می باشد.

محصولات آنها به دلیل طراحی دقیق ، عمر طولانی ، سر و صدای کم ، عملکرد پایدار ، میزان خرابی پایین و ویژگی های بالای تکنولوژی شناخته شده است. در حال حاضر ، این محصولات به ایالات متحده ، ایالات متحده ، هلند ، ایتالیا ، آرژانتین ، روسیه ، آفریقای جنوبی ، تونس ، سوریه ، هند ، پاکستان ، ویتنام و بسیاری دیگر صادر شده است.

به دنبال تولید کننده فن موتور در چین هستید؟
امروزه تهویه هوا برای بسیاری از افراد یک ضرورت است. و از آنجا که آنها یک ضرورت هستند ، مهم است که آنها در هر زمان و در شرایط کاملی بمانند. سیستم های تهویه مطبوع تنها در صورتی می توانند در شرایط اولیه خود قرار بگیرند که هر یک از اجزای آنها نیز بی عیب و نقص باشد. و از بین این مؤلفه ها ، یکی از مواردی که نیاز به توجه دارد موتور فن است.

به طور کلی ، موتور فن کندانسور تهویه هوا از گرم شدن کمپرسور جلوگیری می کند. در اصل ، هدف اصلی آن خنک کردن مبرد گرم شده بیش از حد است که از طریق سیم پیچ های کندانسور واحد تهویه هوا حرکت می کند. گفته می شود ، اگر نقص موتور فن تهویه مطبوع ، تمام واحد را نیز داشته باشد. و به همین دلیل ، داشتن موتور فن با کیفیت برای واحد AC لازم است.

اکنون که اهمیت موتور فن مشخص شده است ، پس وظیفه شما به عنوان یک حرفه ای HVAC است که اطمینان حاصل کنید که محصولات تهویه مطبوع شما دارای موتور فن با کیفیت در آنها هستند. خوشبختانه برای شما ، تولید کنندگان موتور فن یا تامین کنندگان عمده فروشی را می توان در همه جا ، به ویژه در چین یافت. در نتیجه ، جستجو نباید برای شما سخت باشد.

اما با وجود این ، با توجه به اینکه تعداد زیادی از این تولید کنندگان و تامین کنندگان عمده فروشی وجود دارند ، باید جستجوی شما از جایی شروع شود. به همین دلیل می توانید از این لیست به عنوان نقطه شروع استفاده کنید. ده شرکتی که در بالا به آنها اشاره شد ، قبلاً برای صنعت خود HVAC نقطه‌ای را ایجاد کرده بودند. علاوه بر این ، آنها در حال حاضر مشتری های وفاداری دارند که آماده سوگند به کیفیت محصولات خود هستند ، بنابراین به آنها شهرت بالایی می بخشد. داستان کوتاه بلند ، اگر در مورد هر یک از شرکت های ذکر شده در لیست تصمیم بگیرید ، اکنون می توانید استراحت کنید زیرا یک تولید کننده معتبر و مشهور انتخاب کرده اید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *