اهمیت برنامه ریزی انتقالی

تحقیقات جدید مرکز ملی بازار میانه (NCMM) نشان می دهد که بیش از سه چهارم مشاغل بازار میانه یا در پنج سال گذشته یک انتقال بزرگ را تجربه کرده اند یا انتظار دارند یکی از آنها در پنج سال آینده باشد. به دور از غیر معمول بودن ، عمده انتقال ها طبق معمول انجام می شود: بیش از نیمی (۵۴ درصد) تجربه کرده اند و انتظار دارند که در دوره های ۵ ساله معین بیش از یک بار انتقال عمده را تجربه کنند. انتقال مورد مطالعه شامل مالکیت ، جانشینی مدیرعامل ، به دست آوردن یا گرفتن سرمایه گذاری جدید تحول آمیز و بازسازی است.

گزارش ویژه NCMM آماده سازی برای انتقال عمده تجارت ، نشان می دهد که هرچه شرکت ها بیشتر برای انتقال آماده شوند ، نتایج بهتری حاصل می شود. در حالی که اکثریت قریب به اتفاق – بیش از ۹۰ درصد – از شرکتهای خوب آماده می گویند انتقال آنها موفقیت آمیز بود ، فقط یک سوم شرکتهای با آمادگی کمتر این حرف را می زنند. این مطالعه همچنین اهمیت جمع آوری تیمی از مشاوران معتبر را برای کمک به مدیران در ترسیم مسیر از طریق گذار نشان می دهد.

توماس A. استوارت ، مدیر اجرایی NCMM گفت: “با رونق بچه های نزدیک به بازنشستگی ، هجوم بودجه سهام خصوصی ، نرخ بهره پایین و ارزش بالا ، ما شاهد طوفانی کامل از عواملی هستیم که در آینده نزدیک برای افزایش گذارده اند.” . “اگر این شرکت ها برای انتقال آتی خود آماده شوند ، نتایج آنها می تواند منجر به نتایج مثبت مثبت شود.”

این گزارش ، بر اساس نتایج نظرسنجی انجام شده توسط NCMM با همکاری SunTrust Banks (اکنون Truist) و Chubb ، در مورد ۴۰۴ رهبر بازار میانه با مسئولیت فعال تصمیم گیری استراتژیک نظرسنجی کرده است. این نظرسنجی در نوامبر ۲۰۱۹ انجام شد.

داگ فارن ، مدیر عامل NCMM گفت: “شركت های بازار میانه از رویكردی جامع برای برنامه ریزی انتقال سود زیادی دارند.” “با آموختن از بینش های کلیدی ما ، از جمله اهمیت مشاوران مورد اعتماد و کلید برنامه ریزی های جانشینی ، مدیران می توانند شرکت های خود را برای موفقیت و موفقیت در حال حاضر و آینده تنظیم کنند.”

درباره مرکز ملی بازار میانه (NCMM)
مرکز ملی بازار میانه همکاری بین کالج تجاری فیشر دانشگاه ایالتی اوهایو و Chub است. این برای یک هدف واحد وجود دارد: اطمینان از نشاط و استحکام شرکتهای بازار میانه کاملاً به عنوان اساسی در چشم انداز اقتصادی و رونق اقتصادی کشور ما تحقق می یابد. این مرکز منبع پیشرو دانش ، رهبری و تحقیقات خلاقانه در مورد اقتصاد بازار میانه است ، و تجزیه و تحلیل داده های مهم ، بینش ها و چشم اندازهایی را برای شرکت ها ، سیاستگذاران و سایر ذینفعان اصلی برای کمک به سرعت بخشیدن به رشد ، افزایش رقابت و ایجاد شغل در این بخش فراهم می کند. .

مرکز ملی بازارهای میانه که در کالج تجاری فیشر دانشگاه ایالتی اوهایو واقع شده است ، اولین مرکز در نوع خود در کشور است. این مرکز با اشتیاق به بنگاههای بازار میانه ، دانشجویان ، محققان دانشگاهی ، سیاست گذاران ، رسانه ها و سایر ذینفعان اصلی با علاقه به بهداشت و رفاه در بازار میانه خدمت می کند. این مرکز کاملاً متعهد به تأمین اعتبار و توزیع معتبرترین تحقیقات مبتنی بر منابع آزاد ، پویا ایجاد دانش جدید ، ارائه برنامه هایی است که باعث ارزش شرکت های بازار میانه و ارائه چشم انداز آگاهانه در مورد سلامتی و آینده بازار میانه از طریق شاخص بازار میانه.

درباره Truist
شرکت مالی Truist (NYSE: TFC) یک شرکت هدف محور است که برای ساختن آینده ای بهتر برای مشتریان ، هم تیمی ها و جوامع خود اختصاص داده است. Truist با ۲۷۵ سال سابقه ترکیبی BB&T و SunTrust ، یکی از بزرگترین خدمات مالی کشور است که دارای طیف گسترده ای از خدمات از جمله خرده فروشی ، مشاغل کوچک و بانکداری تجاری است. مدیریت دارایی بازارهای سرمایه؛ املاک و مستغلات تجاری؛ بانکداری شرکتی و نهادی؛ بیمه؛ رهن؛ مبلغ پرداختی؛ وام تخصصی و مدیریت ثروت. Truist مستقر در شارلوت ، کارولینای شمالی ، تقریبا ۱۰ میلیون خانوار با سهم بازار پیشرو در بسیاری از بازارهای پر رشد در کشور خدمت می کند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *