آنچه برای صنعت خودرو در سال ۲۰۲۰ وجود دارد

با نگاهی به آنچه در افق سال ۲۰۲۰ وجود دارد ، یک مورد که معتقدم برای صنعت خودرو قطعی است – عدم قطعیت. ریسک های ژئوپلیتیکی مانند جنگ های تجاری و تعرفه ها با توجه به پیشرفت های چشمگیر در ابتکارات یک بار گرفتن عناوین مانند صنعت ۴٫۰ ، وسایل نقلیه خودمختار ، مقیاس نزولی موتور احتراق داخلی ، تحرک و موارد دیگر ، صنعت را در وضعیت نسبی قرار داده است.

خط آخر این است که هیچ کس دقیقاً نمی داند صنعت در کجای کشور قرار دارد. با این حال ، آنچه که ما می دانیم این است که چگونه باید آماده سازی و پاسخگویی به آنچه در سال آینده از جاده می رویم ، پاسخ دهیم. در اینجا چند استراتژی که باید در نظر بگیرید:

برای هر کاری آماده باشید: اکنون اطمینان حاصل کنید که سیستم های IT شما در صورت وقوع آمادگی خود را با تغییرات بازار تطبیق دهند. شرکت های تولید کننده و تهیه کنندگان باید به اندازه کافی چابک باشند تا به طور مؤثر در برابر تغییرات پاسخ دهند. از فن آوری زیربنایی صحیح و مدرن و مدرن برخوردار باشید که بسیار مهم است.

ابزارهای برنامه ریزی صحیحی را به دست آورید: اگر سازمان ها برنامه ریزی سناریو برای تحولات احتمالی ژئوپلیتیکی ، اقتصادی یا فناوری نداشته باشند ، می تواند به معنای ورشکستگی یا انقراض در سالهای آینده باشد. برای کاهش قرار گرفتن در معرض خطر ، انجام تجزیه و تحلیل تأثیر با استفاده از سناریوهای “چه می شود” ضروری است. سازمان هایی که به مدیریت این فرآیند از طریق صفحات گسترده ، که مستعد خطا هستند ، ادامه خواهند داد و در آینده نمی توانند از همه سناریوهای پیش روی آنها جلوگیری کنند.

دوباره برنامه ریزی و تجزیه و تحلیل مجدد: پس از برقراری ابزار مناسب ، سازمانها باید به محض تغییر بازارها مجدداً برنامه ریزی و تحلیل مجدد کنند. این امر به ویژه در صنعتی مانند خودرو که دوره ای از نوسانات شدید را تجربه می کند از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مهمترین نکته برای زنده ماندن آینده این است که اکنون عمل کنید ، حتی اگر ممکن است در سال جاری عدم اطمینان به نظر برسد. و در حالی که ممکن است برای برخی از جنبه های صنعت خودرو در سال ۲۰۲۰ جاده ای پر پیچ و خم باشد ، با دید صحیح و ابزار مناسب برای اطمینان از چابکی و انعطاف پذیری ، تولید کنندگان و تأمین کنندگان می توانند از این نیرو های مخرب حرکت کنند. با این وجود ، بهتر می توان آنها را برای سرمایه گذاری در فرصت های اختلال نوآوری که می تواند به دست آورد ، آماده کرد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *