الکتروموتور چینی را بهتر بشناسیم+مشخصات فنی

الکتروموتور چینی یکی از انواع متداول موتور های الکتریکی در ایران است که به علت داشتن قیمتی مناسب نسبت به برندهای اروپایی مشابه خود از طرفداران بسیار بالایی برخوردار است. در واقع، چین به عنوان یکی از قدرتمندترین کشورها در صنایع مختلف، توانسته است در زمینه تولید الکتروموتور چینی نیز به فعالیت بپردازد.

امروزه چین یکی از کشور های توانمند در زمینه های تولید می باشد که تولید الکتروموتور نیز از این امر مستثنی نیست و شرکت های بیسار خوبی در این زمینه فعالیت می کنند که می توان یک الکتروموتور چینی با کیفیت را با قیمتی مناسب تر تهیه کرد همچنین الکتروموتور چینی از جهت اینکه قیمتی مناسب نسبت به نمونه مشابه اروپایی دارد یکی از برند های پر مصرف الکتروموتور در ایران است. نمایندگی الکتروموتور چینی در ایران نیز وجود دارد. الکتروموتور تک فاز چینی و الکتروموتور سه فاز چینی در صنایع مختلف کاربردهای زیادی دارد و امروزه کارخانجات معتبری برای ساخت الکتروموتور چينی در چين وجود دارد. در اینجا به معرفی چند برند چینی موتور الکتریکی اشاره میکنیم و شما نیز برای اطلاع از قیمت انواع الکتروموتور چینی کافیست از صفحه تماس با ما با کارشناسان فروش الکتروافروز تماس بگیرید.

الکتروموتور چینی

در دنیای پیرامون، بسیاری از اختراعات را مدیون الکتریسیته هستیم و در واقع این تکنولوژی ها روز به روز در حال پیشرفت هستند و هر بار که با یکی از آن ها آشنا می شویم، متوجه این مسئله خواهیم بود که در اطراف ما تا چه میزان از این دستگاه ها با ساخت ها و برگرفته از تکنولوژی های خاص استفاده می شود.

یکی از مواردی که احتمالا در مورد آن شنیده اید الکتروموتور ها هستند، درست تر اگر بخواهیم توضیح دهیم نقطه مقابل ژنراتور ها که کار تبدیل انرژی مکانیکی به الکترونیکی را دارند، الکتروموتور ها می توانند نیروی وارده جریان الکتریسیته را به سیستم حرکتی تبدیل کنند.

شاید ساده ترین نمونه آن را در ماشین لباسشویی می بینید، یک الکتروموتور نسبتا بزرگ که با استفاده از نیروی برق شهری می تواند حرکتی را به جریان انداخته و باعث فعالیت این دستگاه شود.

البته که این دستگاه ها کاربرد های گوناگون و خاصی دارند که در ادامه بیشتر با آن ها آشنا می شویم. مدل های دسته بندی شده دیگری که در الکتروموتور های چینی وجود دارد مطابق جنس بدنه آن ها خواهد بود.

مشخصات الکتروموتور چینی

الکتروموتورهای چینی به صورت الکتروموتور تکفاز و الکتروموتور سه فاز تولید و به بازار عرضه میشوند. همچنین در تولید این الکتروموتورها ، تنوع زیادی از نظر توان وجود دارد که باعث کاربرد بیشتر این محصولات در صنعت می شود. با توه به افزایش کارخانه های تولید الکتروموتور در دنیا شما به راحتی می توانید با توجه به کار خود و نیاز خود یک الکتروموتور با کیفیت و قیمت معقول را انتخاب کنید. طبیعتا الکتروموتور های چینی در مقایسه با الکتروموتور اروپایی و الکتروموتور امریکایی گرید A یک پله عقب تر است ولی شما با اندکی جستجو در بازار می توانید یک برند با کیفیت و قیمتی معقول پیدا کنید و آنرا خریداری کنید.

کاربرد الکتروموتور ها در صنعت

در واقع الکتروموتور ها کاربرد های زیاد و گسترده ای دارند و هر کدام از آن ها با توجه به ابعاد، توان تولید قدرت بر حسب اسب بخار در دسته بندی خاص قرار می گیرند، مدل های چینی این دستگاه ها در بازار به دلیل قیمت و کیفیت مطلوب جز گزینه های اصلی برای خرید هستند.

البته که چین در طول چند سال اخیر با رشد و پیشرفت گسترده ای در زمینه فناوری روبرو بوده است و این موضوع باعث شده که تبدیل به بزرگ ترین کشور مونتاژ کننده با نیروی کار ارزان باشد، دلیل استفاده از این ویژگی نیز پایین بودن مالیات برای شرکت ها و استارتاپ های بزرگ است.

در واقع وقتی شما این الکتروموتور ها را تهیه می کنید به واسطه اعتماد شما گارانتی بهترین قیمت و اصالت کالا و کیفیت نیز ارائه می گردد.

شرکت های زیادی نیز خدمات فروش و ضمانت پس از فروش آن ها را بر عهده دارند، اما همیشه از برند و فروشگاهی خرید خود را انجام دهید که تعهد در قبال محصول در اولویت اولش باشد.

مزایای الکتروموتور چینی و کاربردهای مختلف آن

الکتروموتور چینی یکی از انواع متداول موتورهای الکتریکی در ایران است که به علت داشتن قیمتی مناسب نسبت به برندهای اروپایی مشابه خود از طرفداران بسیار بالایی برخوردار است. در واقع، چین به عنوان یکی از قدرتمندترین کشورها در صنایع مختلف، توانسته است در زمینه تولید الکتروموتور چینی نیز بهفعالیت بپردازد. صنعت الکتروموتور چین با قدمت ۶۰ سال در توسعه موتور الکتریکی،دارای بیشترین تولید کننده موتورهای برقی کوچک و با توان تولید پایین می­باشد. علاوه بر این، تعدادی از تولید کنندگان چینی نیز به طراحی و ساخت الکتروموتور چینی بزرگ و با قدرت توان بالا می­پردازند. موتورهای الکتریکی زیمنس و ABB با قدرت بالا و در اندازه­های بزرگ در اغلب کارخانه­های نورد فولاد استفاده می­شوند. این در حالی است که موتورهای ABB و زیمنس اغلب دارای قیمت فروش بسیار بالایی هستند که برخی از صاحبان کارخانه­ها قادر به خرید آن­ها نمی­باشند. بنابراین، اکثر خریداران به دنبال خرید الکتروموتور چینی با کیفیت عالی و مناسب­ترین هزینه ممکن هستند. به عبارت دیگر، علت اصلی رشد بازار موتور الکتریکی چینی، ایجاد نوآوری در فرآیندهای تولید این موتور می­باشد. از جمله مزایای استفاده از الکتروموتور چینی می­توان به افزایش اتوماسیون و سرعت بخشیدن به فرآیندهای تولید آن اشاره کرد. همچنین، توسعه موتورهای الکتریکی با کیفیت بالا برای کاربردهای صنعتی از دیگر دلایل تمایل افراد به الکتروموتور چینی است. معمولا از موتور الکتریکی تک فاز و سه فاز چینی برای کابردهای مختلف در صنایع گوناگون استفاده می­شود. بنابراین، یکی از مؤلفه­های مهم انتخاب الکتروموتور چینی قابلیت آن برای کاربردهای صنعتی، تجاری و سایر موارد مانند معدن، کشاورزی، صنایع دفاعی و … می­باشد. بنابراین، الکتروموتور چینی به علت قیمت پایین، کیفیت بالا و قابلیت استفاده در صنایع مختلف، یکی از پرطرفدارترین انواع الکتروموتور در ایران می­باشد.­ نمایندگی­های مختلفی از الکتروموتور چینی در ایران وجود دارد. الکتروموتور افروز یکی از مهمترین مراکز تهیه و توزیع موتور الکتریکی می­باشد. چنانچه قصد خرید یکی از انواع موتور الکتریکی چینی را دارید، برای آگاهی بیشتر لطفا تا انتهای متن ما را همراهی بفرمایید.

معرفی انواع مختلفی از برندهای الکتروموتور چینی

 انواع مختلفی از الکتروموتور چینی توسط سازندگان مختلف در کشور چین تولید و صادر می­شود. از جمله مهمترین برندهای الکتروموتور در صنعت چین می­توان به الکتروموتور چینی کایجیلی، الکتروموتور استریم، الکتروموتور ارسم و الکتروموتور آر ام پی اشاره کرد.

در سال­های اخیر الکتروموتور چینی کایجیلی به عنوان یکی از بهترین برندهای الکتروموتور تولیدی معرفی شده است. در واقع، برند کایجیلی چین با دریافت استاندارد بین المللی ISO9001 و تولید انواع مختلفی از الکتروموتور چینی یکی از برترین تولیدکنندگان موتور الکتریکی می­باشد. این برند از الکتروموتور، با داشتن ۲۰ سال سابقه در زمینه طراحی و ساخت انواع موتور الکتریکی، توانسته است به عنوان یکی از پرطرفدارترین محصولات برند کایجیلی چین شناخته شده است. در واقع، علت اصلی محبوبیت این الکتروموتور چینی داشتن کیفیت بالا و قیمتی مناسب نسبت به سایر رقبای خود می­باشد. علاوه بر این، دریافت تمام استانداردها و گواهینامه­های ضروری برای طراحی و ساخت انواع الکتروموتور چینی، منجر به رشد بازار این محصول شده است. قابل ذکر است که این محصول چینی در انواع مختلف الکتروموتور تک فاز و سه فاز برای کاربردهای مختلف به بازار عرضه می­شود. به عنوان مثال، الکتروموتور چینی سه فاز سری IE2 به عنوان یکی از موتورهای الکتریکی چینی دارای موتور القایی ناهمزمان قفس سنجابی سه فاز است. از جمله نقاط قوت و برجستگی فوق العاده جذاب الکتروموتور چینی سری IE2 می­توان به راندمان بالا، صرفه جویی در مصرف انرژی، عملکرد قابل اعتماد و… اشاره کرد. ذکر این نکته ضروری به نظر می­رسد که طراحی پیکربندی منحصر به فرد این الکتروموتور چینی به سبک بازار اروپا بسیار نزدیک است. داشتن سپر انتهایی، علاوه بر زیبایی ظاهری، از اتلاف گرما در این نوع از موتور الکتریکی جلوگیری می­کند. همچنین، طراحی فن­های خاص برای آن، باعث کاهش لرزش و سر و صدای موتور شده است.

در ادامه این مطلب، شما با یکی از معتبرترین برند­های تولید کننده موتور الکتریکی چینی آشنا خواهید شد. لطفا تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.


دریافت کاتالوگ الکتروموتور چینی

شما عزیزان برای دریافت کاتالوگ  انواع الکتروموتور چینی با همکاران ما در بخش کارشناسی تماس بگیرید تا مشخصات کامل انواع الکتروموتور برایتان ارسال کردد

معرفی برند های موجود برای الکتروموتور چینی

 الکتروموتور های تولید چین، با برندهای متفاوتی ارائه می گردند که از جمله معروفترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • الکتروموتور کایجیلی (Kaijieli)
  • الکتروموتور گوانگلو (GUANGLU )
  • الکتروموتور آر ام پی (RMP)
  • الکتروموتور ارسم (ERCEM GUANGLU )
  • الکتروموتور ان جی ام (NJM)
  • الکتروموتور استریم (STREAM)

الکتروموتور چینی گوانگلو (GUANGLU )

به جرات می توان گفت الکتروموتور گوانگلو یکی از تولید کنندگان با کیفیت الکتروموتور در چین است که دارای گواهینامه ی iso 2001 نیز می باشد ،این شرکت انواع الکتروموتور با توان های متنوع تولید می کند و به بازار عرضه می کند.این الکتروموتور ها دارای بدنه چدنی بوده و از استحکام بالای برخوردار بودند. در دور های متفاوتی از ۷۰۰ دور تا ۳۰۰۰ دور به صورت پایه دار یا فلنچ

تولید میشود. گوانگلو با داشتن مشخصاتی از قبیل راندمان بالا، طول عمر بالا، قیمت مقرون به صرفه و کیفیت مطلوب می تواند در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار بگیرد.

گوانگلو معتبرترین برند الکتروموتور چینی!

الکتروموتور چینی گوانگلو به عنوان معتبرترین برندهای الکتروموتور در صنعت چین شناخته شده است. شرکت گوانگلو(GUANGLU)  با به کارگیری تیمی کاملا متخصص اقدام برای تهیه موتورهای الکتریکی با سیستم فنی قدرتمند، نحوه طراحی و تولید پیشرفته تلاش می­کند. شرکت الکتروموتور چینی گوانگلو به طور مداوم تجهیزات آزمایشگاهی خود را تجدید و از سیستم مدیریتی مدرن و خلاق در زمینه توسعه محصول خود استفاده می­کند. قابل ذکر است که تمام محصولات الکتروموتور چینی گوانگلو مطابق با استانداردهای بین المللی IEC، به بالاترین سطح کیفیت مطلوب دست یافته است. همچنین، این محصول مراحل دریافت استاندارد بین المللی ۲۰۰۰  ISO9001:  را پشت سر گذاشته و موفق به دریافت گواهینام­های CCC  CECP , CE  شده است. شرکت گوانگلو یکی از بزرگترین شرکت­های صادر کننده الکتروموتور چینی در اندازه­های کوچک و متوسط است به گونه­ای که در سال ۲۰۰۹ ، موتور الکتریکی راندمان بالا سری YX3 موفق به دریافت جایزه شد. محصولات Guanglu  به سراسر جهان، از جمله اروپا، خاورمیانه و همسایگان اطراف آن صادر می­شود. الکتروموتور چینی گوانگلو با استقبال بسیار خوب مشتریان و نظرات مطلوب آنها روبرو شده است. به منظور تولید محصولاتی با کیفیت بالا ، شرکت Guanglu اقدام به راه­اندازی خطوط تولیدی با راندمان بالا و افزایش مراکز مختلف از قبیل ماشین آلات تراشکاری، سیستم خودکار کنترل سرعت بالا، مرکز تست میکرو کامپیوتری، سیستم اندازه گیری مختصات، کنترل دقیق انتخاب مواد، ساخت سیستم کنترل کامپیوتری و مونتاژ برای تست و ارزیابی الکتروموتور چینی کرده است. به کارگیری فناوری جدید در تولید محصولات شرکت گوانگلو باعث بهبود کیفیت لازم و عرضه محصولاتی فوق العاده با کیفیت عالی شده است. بنابراین، الکتروموتور چینی گوانگلو با شهرتی بسیار عالی در بازار داخلی و خارجی خود با سایر رقبا در حال رقابت است. از این رو، شما می­توانید با اطمینان کامل برای خرید الکتروموتور چینی گوانگلو اقدام کنید. از این موتور الکتریکی، به منظورکاربردهای مختلفی از جمله صنایع خودروسازی، نفت و گاز، سیمان، فولاد و …. استفاده می­شود. برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت الکتروموتور چینی و نحوه خرید آن می­توانید از طریق قسمت تماس با ما، با کارشناسان الکترو افروز تماس حاصل بفرمایید و از مشاوره آنها بهره­مند شوید.

مشخصات الکتروموتور چینی Guanglu

  • مجهز به فریم چدنی با تیغه های طولی مغناطیسی
  • دارای روتور از جنس مس ریخته گری شده
  • دارای بالانس استاتیکی روتور و شافت
  • دارای شافت استیل ضد زنگ و مقاوم
  • روتور ساخته ده با تکنولوژی قفس سنجابی
  • دارای بلبرینگ‌های با کیفیت و با دوام بالا
  • رنج تولیدی بسیار متنوع و وسیع
  • دارای راندمان بالا
  • دارنده استاندارد های اروپایی در راستای رعایت کاهش مصرف انرژی

این الکتروموتور چینی در تمامی دورهای رنج قدرت از ۰٫۷۵ تا ۳۷۵ کیلووات در بازار عرضه می شود.

این سری موتور های آسنکرون تولیدی شرکت چینی Guanglu‌ با کد فنی Y3  تولید و با پوسته‌ای از جنس چدن عرضه شده است.

کیفیت بالا در کنار قیمت بسیار مناسب الکتروموتور‌ گوانگلو از مزایای این دسته از الکتروموتور‌ها می‌باشد.

در مقایسه با موتورهای اروپایی همطراز دارای راندمان بالا، مصرف پایین، Efficiency بالا می باشد.

بازدهی و یا cos φ موتور الکتریکی چینی گوانگلو بسیار بالا و در رقابت با برندهای معتبر اروپایی ارزیابی شده است.

این الکتروموتور ها دارای انواع مجوز ها و استاندار های معتبر اروپایی می باشد.

برای تهیه انواع الکتروموتور چینی گوانگلو می توانید از فروشگاه الکتروافروز اقدام به خرید نمایید.برای اطلاع از قیمت الکتروموتور چینی گوانگلو با ما تماس بگیرید.

خط تولید الکتروموتور چینی

در زیر فیلمی از یکی از خط تولید های کارخانه های سازنده الکتروموتور چینی را برای شما عزیزان به نمایش گزاشتیم تا با خط تولید این موتور الکتریکی چینی آشنا شوید

الکتروموتور کایجیلی

یکی دیگر از برندهای بسیار معتبر در زمینه ی تولید انواع الکتروموتور که در این سال های اخیر به جایگاه ویژه ایی در میان سایر رقبای خود در این عرصه تولید الکتروموتور رسیده است، برند کایجیلی چین می باشد. کایجیلی با داشتن استاندارد ISO9001 و بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت مستمر در زمینه طراحی و تولید انواع الکتروموتور، توانسته امروز به عنوان یکی از تولید کنندگان برتر الکتروموتور چینی در بازار خودنمایی کند.

خرید الکتروموتور چینی
الکتروموتور کایجیلی

انواع الکتروموتور چینی از نظر جنس بدنه

  • الکتروموتور چینی دارای پوسته آلومینیومی از توان ۰.۰۶ KW تا ۷.۵ KW
  • الکتروموتور چینی دارای پوسته چدنی با توان ۷.۵ KW به بالا که در بازار عرضه می شود

لیست قیمت الکتروموتور جمکو و قیمت الکتروموتور چینی pem

شرکت الکتروافروز به عنوان یکی از وارد کنندگان الکتروموتور چینی در برند جمکو و الکتروموتور چینی pemفعالیت دارد . برای دریافت لیست قیمت الکتروموتور جمکو و قیمت الکتروموتور چینی pem کافیست از طریق یکی از راه های ارتباطی با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید :

تماس با ما

شماره های تماس

۳۳۱۱۶۶۴۴
۳۳۹۴۰۶۲۰
۰۹۱۹۴۴۸۰۲۳۲

موتور بالابر چینی

الکتروموتور سه فاز دست دوم بخریم یا نه؟!

با توجه به افزایش چشمگیر نرخ ارز در ایران شاهد افزایش قیمت الکتروموتور چینی بوده ایم با این حال شرکت الکتروافروز به عنوان یکی از وارد کننده الکتروموتور چینی در ایران سعی دارد که بتواند با مناسب ترین قیمت الکتروموتور های چینی را در بازار عرضه کنید. با این حال پیشنهاد ما به شما خرید یک الکتروموتور نو می باشد ،چرا که در صنایعی که شما می خواهید از الکتروموتور استفاده کنید موتور الکتریکی نقش مهمی دارد و باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد.وخرید الکتروموتور دست دوم در کار شما ریسکی مهم محسوب می شود.

برای شناخت اجزا کامل الکتروموتور مقاله زیر را بخوانید:

معرفی اجزا کامل الکتروموتور

در این مقاله به معرفی اجزای کامل الکتروموتور یا همان موتور الکتریکی می پردازیم که امیدواریم برایتان مفید باشد.در صورت داشتن هرگونه سوال در خصوص قیمت الکتروموتور چینی و یا در خواست مشاوره در قسمت نظرات مطرح کنید.

خرید اینترنتی الکتروموتور چینی


قیمت الکتروموتور چینی

با توجه به نوسانات قیمت ارز و تاثیر مستقیم نرخ ارز بر روی محصولات وارداتی از خارج از کشور قیمت الکتروموتورچینی نیز شاهد این نوسانات می باشد لذا برای دربافت قیمت روز الکتروموتور چینی از بخش تماس با ما با همکاران ما در بخش فروش تماس گرفته تا با توجه به بودجه شما ، شما را راهنمایی کنند تا بتوانید بهترین الکتروموتور خود را با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا خریداری کنید شما برای خرید انواع الکتروموتور چینی ۳فاز و اطلاع از قیمت الکتروموتور تکفاز چینی می توانید با کارشناسان فروش انواع الکتروموتور الکتروافروز تماس بگیرید.

مشخصات فنی الکتروموتور چینی

قیمتفازدورتوانمدل
تماس بگیرید۳۰۰۰۴الکتروموتور كايجيلي
تماس بگیرید ۱۵۰۰۱٫۱ استريم – ترمينال بالا
تماس بگیرید ۱۵۰۰۱٫۱ استريم – ترمينال کنار
تماس بگیرید تک فاز۳۰۰۰۰٫۵۵ PEM چيني
تماس بگیرید سه فاز۱۵۰۰ ۰٫۱۸ الکتروموتور جمکو
تماس بگیرید سه فاز ۳۰۰۰۰٫۱۸۰٫۲۵ الکتروموتور جمکو
تماس بگیرید سه فاز ۱۵۰۰۰٫۲۵ الکتروموتور جمکو
تماس بگیرید سه فاز ۳۰۰۰۰٫۲۵ الکتروموتور جمکو
تماس بگیرید تک فاز۳۰۰۰۰٫۳۷ PEM چيني

 لیست قیمت الکتروموتور چینی سه فاز چدنی

دور  3000rpmدور  1500rpmدور  900rpmHPKWردیف
تماس بگیرید ۱٫۷۰۰٫۰۰۰۳٫۸۰۰٫۰۰۰¾۰/۵۵۱
تماس بگیرید ۲٫۱۰۰٫۰۰۰۴٫۷۰۰٫۰۰۰۱۰/۷۵۲
تماس بگیرید ۲٫۵۰۰٫۰۰۰۵٫۴۰۰٫۰۰۰۱/۵۱/۱۳
تماس بگیرید ۲٫۸۰۰٫۰۰۰۵٫۹۰۰٫۰۰۰۲۱/۵۴
تماس بگیرید ۳٫۲۰۰٫۰۰۰۶٫۸۱۰٫۰۰۰۳۲/۲۵
تماس بگیرید ۳٫۶۵۰٫۰۰۰۷٫۲۰۰٫۰۰۰۴۳۶
تماس بگیرید ۴٫۶۰۰٫۰۰۰۸٫۰۰۰٫۰۰۰۵/۵۴۷
تماس بگیرید ۶٫۵۰۰٫۰۰۰۸٫۸۰۰٫۰۰۰۷/۵۵/۵۸
تماس بگیرید ۸٫۰۰۰٫۰۰۰۹٫۷۸۰٫۰۰۰۱۰۷/۵۹
تماس بگیرید ۱۱٫۸۰۰٫۰۰۰۱۴٫۰۰۰٫۰۰۰۱۵۱۱۱۰
تماس بگیرید ۱۳٫۰۰۰٫۰۰۰۱۸٫۹۰۰٫۰۰۰۲۰۱۵۱۱
تماس بگیرید ۱۵٫۵۰۰٫۰۰۰۲۱٫۲۰۰٫۰۰۰۲۵۱۸/۵۱۲
تماس بگیرید ۲۳٫۰۰۰٫۰۰۰۲۸٫۳۵۰٫۰۰۰۳۰۲۲۱۳
تماس بگیرید ۲۶٫۰۰۰٫۰۰۰۳۳٫۰۰۰٫۰۰۰۴۰۳۰۱۴
تماس بگیرید ۲۸٫۵۰۰٫۰۰۰۳۶٫۵۰۰٫۰۰۰۵۰۳۷۱۵
تماس بگیرید ۳۳٫۰۰۰٫۰۰۰۳۹٫۷۰۰٫۰۰۰۶۰۴۵۱۶
تماس بگیرید ۳۷٫۰۰۰٫۰۰۰۴۵٫۰۰۰٫۰۰۰۷۵۵۵۱۷

برای اطلاع از قیمت و اطلاع از موجودی انواع الکترومور چینی در در برند های مختلف تک فاز و سه فاز با کارشناسان واحد فروش الکتروافروز تماس بگیرید

الکتروموتور چینی کایجلی

تماس با ما
۳۳۱۱۶۶۴۴
۳۳۹۴۰۶۲۰
۰۹۱۹۴۴۸۰۲۳۲

ارسال الکتروموتور چینی به شهرستان

شرکت الکتروافروز به عنوان وارد کننده الکتروموتور چینی و الکتروموتور آلمانی و ایتالیا و به عنوان نمایندگی شرکت گیربکس آ ام کا توانایی ارسال انواع الکتروموتور چینی به شهرستان های سراسر ایران را دارد که برای خرید کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در کمترین زمان الکتروموتور مد نظر خود را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنید.

قیمت الکتروموتور های چینی در بازار

این الکتروموتور ها در کامپیوتر های شخصی، تکنولوژی، لوازم خانگی و آشپزخانه، ابزار های برقی، هواکش ها مانند هود، صنایع دریایی و صد البته صنایع تکنولوژی های هیدورلیک بسیار مورد استفاده قرار می گیرند و نمونه اکسترنال آن ها را نیز می توان در بازار تهیه نمود، چیزی شبیه به پمپ های آب هستند و البته که طبق گفته های قبلی با دریافت نیروی برق می توانند نیروی حرکتی و مکانیکی تحویل دهند.

مدل های چینی با توجه به این که قیمت مناسبی دارند، در صنعت و بخصوص کشورمان به دلیل دور زدن تحریم ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرند، البته که در اروپا و امریکا نیز جای مدل های برند های معتبر و بزرگ قدیمی را گرفته اند والبته که دلیلش کیفیت بالا در کنار قیمت به مراتب عالی تر است.

البته الکتروموتور ها با توجه به توان در نمونه های تک فاز و سه فاز برای بهره گیری از برق شهری خرید و فروش خواهند شد.

تهیه الکتروموتور چینی در ایران

تهیه کالای با کیفیت در بازار کشور کار سختی نیست، اگر کمی به مسائل فنی و جزئیات توجه داشته باشیم، به این صورت که نمونه های چینی در طول چند سال اخیر حتی در صنعت های حساس تر و مهم تر مانند کشتیرانی و… نیز بهره گرفته خواهند شد.

توان این دستگاه ها با کیلووات و بر اساس اسب بخار نیز اندازه گیری می شود، قطعا هر چه این توان بیشتر باشد قیمت نیز به مراتب افزایش خواهد یافت و همین طور انرژی تولیدی نیز برای کار های بزرگ تر استفاده می شود.

مسائل دیگری نیز انتخاب شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد، ولتاژ ورودی مورد نیاز در این دستگاه ها که مصرف برق را مشخص می کند، دور خروجی که دستگاه در اختیار شما قرار می دهد و همین طور دمای سیستم که در برخی مدل ها ممکن است افزایش زیادی داشته باشد و دستگاه عملکرد خوبی نخواهد داشت.

اما با توجه به جنس بدنه مدل های چینی این عملکرد به مراتب بهتر از نمونه های قدیمی است.


34 دیدگاه در “الکتروموتور چینی را بهتر بشناسیم+مشخصات فنی

  • تیر ۲۳, ۱۳۹۸ at ۳:۴۵ ب.ظ
    Permalink

    سلام یه الکتروموتور تک فاز می خواستم بین این برند های چینی کدومو پیشنهاد می کنید؟؟

    پاسخ
    • تیر ۲۴, ۱۳۹۸ at ۱۲:۰۲ ب.ظ
      Permalink

      برای مشاوره تخصصی خرید الکتروموتور با بخش فنی تماس بگیرید اط صفحه تماس با ما

      پاسخ
  • تیر ۲۴, ۱۳۹۸ at ۹:۵۸ ق.ظ
    Permalink

    سلام الکتروموتور ۳فاز مخواستم چه بندی دارید

    پاسخ
    • تیر ۲۴, ۱۳۹۸ at ۱۲:۰۲ ب.ظ
      Permalink

      با سلام با بخش فروش تماس بگیرید.
      ۳۳۱۱۶۶۴۴
      ۳۳۹۴۰۶۲۰

      پاسخ
  • تیر ۲۵, ۱۳۹۸ at ۱۱:۴۹ ب.ظ
    Permalink

    سلام.موتور ۷.۵کیلووات مخواستم چینی چه برندی دارید

    پاسخ
    • تیر ۲۶, ۱۳۹۸ at ۶:۴۴ ب.ظ
      Permalink

      موتور ۷٫۵ در برند ها و قیمت های متنوع موجود است با ما تماس بگیرید
      ۳۳۱۱۶۶۴۴

      پاسخ
  • تیر ۲۶, ۱۳۹۸ at ۵:۴۶ ب.ظ
    Permalink

    فروش عمده الکتروموتور دارید شما!؟!

    پاسخ
    • تیر ۲۶, ۱۳۹۸ at ۶:۴۳ ب.ظ
      Permalink

      بله دوست عزیز با قیمت مناسب می توانید نسبت به خرید عمده الکتروموتور چینی اقدام کنید برای دریافت قیمت روز الکتروموتور با ما تماس بگیرید۳۳۱۱۶۶۴۴

      پاسخ
  • تیر ۳۰, ۱۳۹۸ at ۷:۲۸ ق.ظ
    Permalink

    سلام الکتروموتور استریم.تک فاز چه قیمت دارید!؟
    چند مدت گارانتی داره!؟
    ارسال کرمان دارید؟؟

    پاسخ
    • تیر ۳۰, ۱۳۹۸ at ۱۱:۴۰ ق.ظ
      Permalink

      بله دوست عزیز با قیمت مناسب می توانید نسبت به خرید الکتروموتور چینی استریم تک فاز اقدام کنید برای دریافت قیمت روز الکتروموتور با ما تماس بگیرید.ارسال به شهرستان داریم

      پاسخ
  • اشتراک : وارد کننده الکتروموتور چینی + پخش مستقیم انواع الکتروموتور چینی

  • اشتراک : الکتروموتور کایجیلی یا کایجلی را بهتر بشناسیم +قیمت الکتروموتور چینی کایجیلی

  • مرداد ۲, ۱۳۹۸ at ۹:۲۰ ق.ظ
    Permalink

    سلام وقت بخیر .
    احمدی هستم این تعداد ۱۰ عدد که سفارش دادیم بدستمون رسید.
    از کرمان
    ممنونم از پیگیریتون

    پاسخ
  • مرداد ۲, ۱۳۹۸ at ۹:۲۱ ق.ظ
    Permalink

    سلام.
    الکتروموتور چینی برای بالابر قیمت مناسب چه برندی دارید با چه قیمتی؟
    ارسال به بوشهر دارید؟

    پاسخ
  • مرداد ۳, ۱۳۹۸ at ۱۲:۵۲ ب.ظ
    Permalink

    سلام الکتروموتور تک STREAM موجود دارید؟قیمت؟

    پاسخ
  • مرداد ۸, ۱۳۹۸ at ۸:۳۶ ق.ظ
    Permalink

    سلام .خسته نباشید.الکتروموتور ولتاژ پایین تک فاز موجود دارید؟

    پاسخ
    • مرداد ۸, ۱۳۹۸ at ۱:۱۹ ب.ظ
      Permalink

      سلام بله موجود برای راهنمایی بهتری لطفا تماس بگیرید

      پاسخ
  • مرداد ۱۵, ۱۳۹۸ at ۶:۴۴ ب.ظ
    Permalink

    I wanted to thank youu for this good read!! I certainly enjoyed every bit of it.
    I’ve got yyou saved as a favorite to check out new things youu
    post…

    پاسخ
  • مرداد ۱۸, ۱۳۹۸ at ۸:۰۸ ب.ظ
    Permalink

    سلام.وقت بخیر.
    موتور ویبره ام دارید شما!؟
    قیمت

    پاسخ
    • مهر ۳, ۱۳۹۸ at ۱۰:۰۵ ق.ظ
      Permalink

      بله .برای تهیه موتور ویبره و اطلاع از قیمت موتور ویبره با کارشناسان الکتروافرووز تماس بگیرید.
      ۳۳۱۱۶۶۴۴
      ۳۳۹۴۰۶۲۰
      ۰۹۱۹۴۴۸۰۲۳۲

      پاسخ
  • مرداد ۲۴, ۱۳۹۸ at ۲:۰۳ ق.ظ
    Permalink

    آیا شما کار واردات الکتروموتور برندی که خودمون میخوایم و انجام میدید!؟

    پاسخ
    • مهر ۳, ۱۳۹۸ at ۱۰:۰۳ ق.ظ
      Permalink

      بله دوست عزیز.در صورت خرید عمده امکان سفارش دادن الکتروموتور مد نظر شما فراهم است. با بخش فروش تماس بگیرید.

      پاسخ
  • اشتراک : الکتروموتور چینی چیست | الکتروافروز

  • اشتراک : گیربکس حلزونی | الکتروافروز

  • اشتراک : معرفی الکتروموتور زیمنس و انواع الکتروموتور زیمنس | الکتروافروز

  • اشتراک : 21 دلیل گرم روشن الکتروموتور | الکتروافروز

  • اشتراک : قیمت الکتروموتور چینی استریم+معرفی | الکتروافروز

  • شهریور ۲۷, ۱۳۹۸ at ۱:۴۱ ب.ظ
    Permalink

    سلام.
    میخواستم بدونم شرکت شما برند سفارشی ام وارد میکنه؟؟؟

    پاسخ
  • بهمن ۲۳, ۱۳۹۸ at ۱۱:۰۳ ق.ظ
    Permalink

    سلام وقتتون بخیر می خواستم بدونم الکتروموتور چینی هایی که دارید چه برند هایی هست؟

    پاسخ
    • بهمن ۲۳, ۱۳۹۸ at ۱۲:۳۷ ب.ظ
      Permalink

      مدل زیاده دوست عزیز داخل واتس اپ به همکاران ما پیام بدهید
      اطلاعات تماس

      پاسخ
  • اسفند ۷, ۱۳۹۸ at ۱:۳۹ ب.ظ
    Permalink

    سلام قیمتگیربکس حلزونی می خواستم امکانش هست برام ارسال کنید

    پاسخ
    • اسفند ۷, ۱۳۹۸ at ۱:۴۰ ب.ظ
      Permalink

      سلام لطفا با قسمت فروش تماس بگیرید ۳۳۱۱۶۶۴۴

      پاسخ
  • اسفند ۱۴, ۱۳۹۸ at ۱۱:۳۱ ق.ظ
    Permalink

    سلام الکتروموتور چینی تک فاز محبت می کنید لیست قیمت و برام ارسال کنید

    پاسخ
    • اسفند ۱۴, ۱۳۹۸ at ۱۲:۴۵ ب.ظ
      Permalink

      سلام بله موجود داریم با همکاران ما تماس بگیرید بگیرید.

      پاسخ

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *